عراقچی: ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند-راهبرد معاصر
عراقچی: ما آماده‌ایم، اسرائیل می‌تواند اراده ما را امتحان کند | هر چیزی مقاومت بخواهد فراهم می‌کنیم موشک‌باران گسترده شمال اراضی اشغالی | هلاکت افسر صهیونیست سازمان ملل: بیش از ۹۰۰ هزار نفر در لبنان آواره شده‌اند بن سلمان در دیدار با عراقچی: پادشاهی سعودی در مورد ایران مصمم است بیانیه کاخ سفید بعد از گفتگوی بایدن و نتانیاهو هاآرتص: ایران توان جنگ ویران‌کننده علیه اسرائیل دارد عراقچی: ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند مأموریت موفقیت آمیز هدهد حزب الله + جزییات عراقچی راهی قطر شد جزئیات عملیات جوخه‌های ترور اسرائیل در نابلس تلفات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد زمینی با حزب‌الله لبنان سقوط جنگنده «اف ۱۸» و کشته شدن خلبان آن در کویت گفتگوی تلفنی نتانیاهو و بایدن درباره تحولات منطقه از جمله ایران عراقچی با بن سلمان دیدار کرد واکنش سفارت ایران به اتهام‌زنی مقام امنیتی انگلیسی

عراقچی: ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند و این موضوع نیازمند سطح بالاتری از اراده سیاسی است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 10
کد خبر: ۲۵۹۷۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، سید عباس عراقچی بعد از دیدار با مقامات سعودی در ریاض در دو مطلب جداگانه در شبکه اجتماعی ایکس در ارتباط با این سفر نوشت: «جغرافیا همواره ما را همسایه نگاه می‌دارد و ایمان، همواره ما را برادر قرار می‌دهد.

ایران و عربستان با هم می‌توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند و این نیازمند سطح بالاتری از اراده سیاسی است.

خوشحالم که امروز اولین گام‌ها در یک مسیر طولانی را با همتای سعودی خود برداشتیم.

گفتگو‌های بسیار مهمی در موضوعات حیاتی که مورد نگرانی مشترک هستند با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان داشتم.

رژیم صهیونیستی در حال بردن کل منطقه به سمت یک فاجعه است. منطقه نیازمند هوشیاری، خردمندی، شجاعت و همکاری است تا بتواند این زمان پرچالش را بگذراند.»/ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار